Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας αντιλαμβάνεται την σημασία της επικοινωνίας

Την άνοδο των Social και της επικοινωνίας που προκύπτει μέσα από αυτά προσπάθησε να εκμεταλλευτεί τα προηγούμενα χρόνια και το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας με ιδιαίτερη αποτυχία.

Την διαχείριση των λογαριασμών (όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματος) είχαν αναλάβει είτε κληρωτοί είτε στελέχη των ενόπλων δυνάμεων τα οποία εφάρμοζαν στην επικοινωνία ότι γνώριζαν εμπειρικά. Πέρα από την κακή δημιουργία περιεχομένου, δεν δινόταν καμία σημασία στο ίδιο το περιεχόμενο. Αρχηγοί ΓΕΣ έβγαιναν φωτογραφίες δίπλα σε υλικό ηλικίας άνω των 70 ετών, στελέχη φωτογραφιζόταν με περηφάνια ενώ ήταν τελείως αγύμναστοι, ενώ οι «οικογενειακές» φωτογραφίες στα σκαλιά των διοικητηρίων είχαν καταντήσει γραφικές.

Όμως το τελευταίο διάστημα φαίνεται πως στο Υπουργείο έχουν κατανοήσει πως ένας στρατός δεν χρειάζεται να είναι δυνατός,αλλά πρέπει και να φαίνεται για να έχει επιρροή στο ηθικό, θετικό για τους πολίτες της χώρας που υπηρετεί, και αρνητική για τους αντιπάλους.

Πέρα από το στράτευμα, κάτι ανάλογο επικρατεί και στην επικοινωνία του ίδιου του υπουργού. Μια επικοινωνία χωρίς ακρότητες και χωρίς να προσβάλλει στελέχη και πολίτες με την εικόνα του

Οι φωτογραφίες είναι από την χειμερινή Εκπαίδευση Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών, οι οποίες έχουν δημιουργηθεί προσεκτικά

Via Diplomacy