“Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ” ψηφίζουν τα Social Media

Των Νίκου Αρβανίτη/Γιώργου Ξ. Πρωτόπαπα

Στην εκπνοή της προεκλογικής εκστρατείας πώς βλέπουν οι χρήστες του ελληνικού διαδικτύου τους δυο βασικούς μονομάχους των εκλογών; Τι απήχηση έχουν οι αρχηγοί τους Αντώνης Σαμαράς και Αλέξης Τσίπρας αντίστοιχα; Ποιο είναι το «πεδίο αναμέτρησης» των υπολοίπων κομμάτων; Ποιες είναι οι τάσεις που θα διαμορφώσουν το τελικό αποτέλεσμα;

Με τη βοήθεια του Palo Professional, ένα εικοσιτετράωρο πριν τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, καταγράψαμε τις συγκεντρωτικές αναφορές για τα πολιτικά κόμματα που ανέπτυξαν δραστηριότητα στο ελληνικό διαδίκτυο την περίοδο 1-23/1/2015.

Εκτιμάται ότι σε μεγάλο βαθμό η αγωγιμότητα των μηνυμάτων τους και η τακτική διάχυσης που ακολούθησαν θα αποτελέσει σημαντική παράμετρο και στη διαμόρφωση του τελικού εκλογικού αποτελέσματος.

Το κύριο συμπέρασμα που προκύπτει από την ποιοτική ανάλυση των αναφορών στο ελληνικό διαδίκτυο, είναι ότι τον κύριο λόγο έχουν πλέον οι «έξυπνοι» και «ψαγμένοι» χρήστες του διαδικτύου που επιλέγουν τι θα διαβάσουν, τι θα προτείνουν και τι θα σχολιάσουν. Αυτή η διαπίστωση καθιστά ευάλωτα τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης και αναδεικνύει το διαδίκτυο σε κυρίαρχο μέσο πληροφόρησης και «διαλόγου» λόγω της αμεσότητας και διαδραστικότητάς του.

Διαβάστε περισσότερα στο PALO.GR
Γιώργος Ξ. Πρωτόπαπας